Питання та відповіді
-
Як перевірити на справжність обладнання Liebherr?
Офіційним документом кожного приладу Liebherr є заводська табличка. На ній зазначена повна інформація про прилад, включаючи серійний і сервісний номер, модель приладу, країна-виробник, сертифікація, дата випуску, кліматичний клас, потужність заморожування в добу, обсяг холодильної та / або морозильної камери.
Якщо ви хочете перевірити легальність ввезення вашого приладу на територію України - зверніться Центр підтримки за тел.: 0 800 404 888.
Зверніть увагу, що гарантія від виробника поширюється тільки на офіційно ввезені прилади Liebherr.
-
Де я можу знайти серійний / сервісний номер і модель обладнання?
Назва моделі приладу, серійний і сервісний номери вказані на табличці всередині холодильного або морозильного відділень, за ящиками з лівого боку.
Дані також дублюються на наклейці зовні картонної упаковки приладу. -
Чи можна відновити гарантійний талон?
Так, така можливість є.
Для відновлення гарантійного талона вам потрібні такі документи:- Чек
- Фото заводської таблички (наклейка всередині обладнання)
- Заповнену заяву на відновлення гарантійного талона
-
Як дізнатися модель і рік випуску?
Рік і місяць випуску холодильного або морозильного приладу Liebherr вказано в табличці, в лівому нижньому кутку. Він позначається в форматі «ГНН», де «Г» - остання цифра року виробництва (для приладів, випущених після 2011 року), «НН» - номер календарного тижня випуску.
Наприклад, число 406 позначає лютий 2014 роки (4 - 2014 рік, 06 - 6 календарний тиждень, тобто лютий).
Якщо на табличці не вказано рік виробництва, зверніться в сервісну службу за тел. 0 800 404 888. За сервісного і серійним номером приладу можна визначити точну дату випуску.
-
Чому Liebherr періодично видає звуковий сигнал (горить "alarm" / на дисплеї блимає червона лампочка)?
Звуковий або оптичний сигнал говорить про будь-якої несправності. Це може бути нещільно зачинені двері, підвищення температури в морозильній або холодильному відділенні.
Якщо проблема не пов'язана з нещільної зачиненими дверима або підвищенням температури внаслідок відключення електроенергії, то, будь ласка, зверніться в Центр підтримки за тел. 0 800 404 888.
-
Як налаштувати температуру в холодильнику Liebherr?
Залежно від моделі холодильника або морозильника Liebherr температура налаштовується за допомогою сенсорної панелі, кнопкової панелі або ручки регулятора усередині холодильної камери.
Налаштування проводиться згідно з інструкцією.
Рекомендовані значення температури усередині холодильної камери в пристрої Liebherr відповідає +5°С. У морозильній камері рекомендується встановлювати температуру на рівні -18°С.За допомогою опції в меню / кнопки «sf» (SuperFrost) температура в морозильній камері швидко знижується до мінімального значення. Таким чином проводиться екстрена заморозка продуктів в камері.
Звертаємо Вашу увагу, що наявність функції SuperFrost залежить від типу приладу і моделі. -
Морозильна камера не морозить / холодильник не охолоджує, що робити?
Необхідно перевірити:
- Яка температура встановлена на панелі керування? Якщо налаштування були випадково порушені - встановіть температуру -18°C для морозильного відділення і +5°C для холодильного.
- Яка температура в приміщенні? При підвищеній температурі прилад може працювати не стабільно.
- Наскільки щільно прилягає ущільнювач? Якщо ущільнювальна гумка пошкоджена і деформована - це може бути причиною неправильної роботи приладу.
- Чи рівно встановлений прилад? Неправильне встановлення приладу може заважати коректній роботі.
Якщо неполад не вдалося усунути самостійно, зверніться до Центру обслуговування за тел. 0 800 404 888