Гарантія
-
Гарантійне обслуговування
Купуючи техніку в інтернет - магазині Liebher-bt отримаєте надійне обладнання з офіційною гарантією від виробника.
Гарантійний термін обслуговування виробник встановлює: до 36 місяців, в залежності від виду обладнання.
Увага!
Перед використанням придбаної техніки - ознайомтеся з керівництвом по експлуатації та умовами гарантійного обслуговування!
Гарантійне і післягарантійне обслуговування товарів здійснюється спеціалізованими авторизованими сервісними центрами, які мають відповідні права. Дотримання правил і умов експлуатації забезпечить довгу і надійну роботу техніки. При виявленні несправності в придбаному товарі, в першу чергу, необхідно зв'язатися з сервісним центром, зазначеному в гарантійному талоні. Для ремонту великої техніки можливий виїзд співробітника сервісу до клієнта. Підставою для гарантійного обслуговування є оригінал гарантійного талона, в якому вказані дані про товар, покупця і дати продажу, завіреним штампом продавця .
LIEBHERR гарантує безперебійну роботу виробу протягом усього терміну експлуатації.
Гарантійний термін на комплектуючі вироби, які можуть бути зняті з основного виробу без застосування будь-яких інструментів (наприклад, ящик, полиці і т.д.) становить 6 (шість) місяців з дня продажу основного виробу.
Гарантійний термін на нові комплектуючі вироби, встановлені в основний виріб при ремонті (або придбані окремо від основного виробу) становить 6 (шість) місяців з моменту закінчення ремонту (продажу цих комплектуючих виробів магазином).
Претензії за якість виробу і його комплектуючих частин розглядаються тільки після перевірки якості виробу уповноваженим сервісним центром і видачі їм відповідного висновку.Гарантія не поширюється
- на вироби, несправності яких виникли внаслідок перевантажень, перевезень, неправильної встановлення, а також порушення правил експлуатації виробу;
- на зовнішні і внутрішні забруднення, подряпини, тріщини, вм'ятини, потертості та інші механічні зовнішні пошкодження, що виникли в процесі експлуатації;
- на вироби, які зазнали конструктивних змін внаслідок втручання не уповноважених на те осіб;
- на вироби, з яких вилучено маркувальна табличка або нерозбірливі чи змінені продуктовий або серійний номери виробу;
- на дверні ручки та пластмасові рамки скляних полиць. Електрична лампа внутрішнього освітлення є витратним матеріалом і в разі пошкодження не підлягає безкоштовній заміні;
- на такі види робіт, як регулювання, чистка та інші заходи технічного обслуговування виробу, передбачені інструкцією з експлуатації виробу.
-
Правила обміну та повернення товарів*
Відповідно до положень "Закону про захист прав споживачів", покупці, які здійснили покупку в нашому магазині, мають право обміняти або повернути куплений товар протягом перших 14 днів після дати здійснення покупки
Обмін і повернення справних товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу при виконанні нижче наведених умов:
Обмін і повернення здійснюється тільки один раз!Обмін і повернення здійснюється при виконанні наступних умов
- Товар не був у вживанні.
- У товару збережений товарний вид, споживчі властивості, збережені всі комплектуючі та аксесуари з їх індивідуальної упаковкою, документація та інші елементи, що входять до комплектацію товару. Збережені пломби, фабричні ярлики, товарні чеки та гарантійні талони.
Обміну та поверненню не підлягають
- Товари в одноразовій упаковці, якщо упаковка була розкрита.
- Часткове або повне порушення зовнішнього вигляду упаковки товару та його комплектуючих, відсутність будь-яких елементів упаковки або їх сильне, невідновні пошкодження.
- Товари, що не підлягають обміну відповідно до «Закону про захист прав споживачів» та додатками до нього, наприклад товари для персональної гігієни - електричні зубні щітки, епілятори, електробритви, машинки для стрижки.
- Товари були в експлуатації, особливо для приготування і переробки продуктів харчування.
- Техніка, яка б вимагала в професійній установці, якщо в процесі установки витрачаються непоправні матеріали, що входять до комплекту, і виробляються конструктивні доробки, що не дозволяють повернути виріб в товарний вигляд.
- Техніка, в якій покупцем було встановлено, активовано і зареєстровано покупцем програмне забезпечення, що входить в комплект виробу. Обмін або повернення несправного товару здійснюється продавцем, згідно чинного законодавства, тільки при наявності «Акту технічного стану», виданого авторизованим сервісним центром про те, що умови експлуатації не були порушені і про неможливість здійснення гарантійного ремонту в зазначені законодавством строки.
Правила обміну та повернення товарів не обмежують законних прав споживачів, наданих йому чинним законодавством України.
* Витяги з Закону України "Про захист прав споживачів"
-
Сервісні центри LIEBHERRВиберіть ваше місто
Для пошуку авторизованого регіонального сервісного центру Liebherr або інших питань щодо сервісного обслуговування необхідно звернутися за телефоном гарячої лінії:
Дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України безкоштовні.