• Гарантійне обслуговуванняГарантійне обслуговування

    Купуючи техніку в інтернет - магазині Liebher-bt отримаєте надійне обладнання з офіційною гарантією від виробника.

    Гарантійний термін обслуговування виробник встановлює: до 36 місяців, в залежності від виду обладнання.

    Увага!

    Перед використанням придбаної техніки - ознайомтеся з керівництвом по експлуатації та умовами гарантійного обслуговування!

    Гарантійне і післягарантійне обслуговування товарів здійснюється спеціалізованими авторизованими сервісними центрами, які мають відповідні права. Дотримання правил і умов експлуатації забезпечить довгу і надійну роботу техніки. При виявленні несправності в придбаному товарі, в першу чергу, необхідно зв'язатися з сервісним центром, зазначеному в гарантійному талоні. Для ремонту великої техніки можливий виїзд співробітника сервісу до клієнта. Підставою для гарантійного обслуговування є оригінал гарантійного талона, в якому вказані дані про товар, покупця і дати продажу, завіреним штампом продавця .

    LIEBHERR гарантує безперебійну роботу виробу протягом усього терміну експлуатації.

    Гарантійний термін на комплектуючі вироби, які можуть бути зняті з основного виробу без застосування будь-яких інструментів (наприклад, ящик, полиці і т.д.) становить 6 (шість) місяців з дня продажу основного виробу.
    Гарантійний термін на нові комплектуючі вироби, встановлені в основний виріб при ремонті (або придбані окремо від основного виробу) становить 6 (шість) місяців з моменту закінчення ремонту (продажу цих комплектуючих виробів магазином).
    Претензії за якість виробу і його комплектуючих частин розглядаються тільки після перевірки якості виробу уповноваженим сервісним центром і видачі їм відповідного висновку.

    Гарантія не поширюється

    • на вироби, несправності яких виникли внаслідок перевантажень, перевезень, неправильної встановлення, а також порушення правил експлуатації виробу;
    • на зовнішні і внутрішні забруднення, подряпини, тріщини, вм'ятини, потертості та інші механічні зовнішні пошкодження, що виникли в процесі експлуатації;
    • на вироби, які зазнали конструктивних змін внаслідок втручання не уповноважених на те осіб;
    • на вироби, з яких вилучено маркувальна табличка або нерозбірливі чи змінені продуктовий або серійний номери виробу;
    • на дверні ручки та пластмасові рамки скляних полиць. Електрична лампа внутрішнього освітлення є витратним матеріалом і в разі пошкодження не підлягає безкоштовній заміні;
    • на такі види робіт, як регулювання, чистка та інші заходи технічного обслуговування виробу, передбачені інструкцією з експлуатації виробу.
  •  Правила обміну та повернення товарів* Правила обміну та повернення товарів*

    Відповідно до положень "Закону про захист прав споживачів", покупці, які здійснили покупку в нашому магазині, мають право обміняти або повернути куплений товар протягом перших 14 днів після дати здійснення покупки
    Обмін і повернення справних товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу при виконанні нижче наведених умов:
    Обмін і повернення здійснюється тільки один раз!

    Обмін і повернення здійснюється при виконанні наступних умов

    • Товар не був у вживанні.
    • У товару збережений товарний вид, споживчі властивості, збережені всі комплектуючі та аксесуари з їх індивідуальної упаковкою, документація та інші елементи, що входять до комплектацію товару. Збережені пломби, фабричні ярлики, товарні чеки та гарантійні талони.

    Обміну та поверненню не підлягають

    • Товари в одноразовій упаковці, якщо упаковка була розкрита.
    • Часткове або повне порушення зовнішнього вигляду упаковки товару та його комплектуючих, відсутність будь-яких елементів упаковки або їх сильне, невідновні пошкодження.
    • Товари, що не підлягають обміну відповідно до «Закону про захист прав споживачів» та додатками до нього, наприклад товари для персональної гігієни - електричні зубні щітки, епілятори, електробритви, машинки для стрижки.
    • Товари були в експлуатації, особливо для приготування і переробки продуктів харчування.
    • Техніка, яка б вимагала в професійній установці, якщо в процесі установки витрачаються непоправні матеріали, що входять до комплекту, і виробляються конструктивні доробки, що не дозволяють повернути виріб в товарний вигляд.
    • Техніка, в якій покупцем було встановлено, активовано і зареєстровано покупцем програмне забезпечення, що входить в комплект виробу.
    • Обмін або повернення несправного товару здійснюється продавцем, згідно чинного законодавства, тільки при наявності «Акту технічного стану», виданого авторизованим сервісним центром про те, що умови експлуатації не були порушені і про неможливість здійснення гарантійного ремонту в зазначені законодавством строки.

    Правила обміну та повернення товарів не обмежують законних прав споживачів, наданих йому чинним законодавством України.

    * Витяги з Закону України "Про захист прав споживачів"

  • Сервісні центри LIEBHERRСервісні центри LIEBHERR
    Виберіть ваше місто

    Для пошуку авторизованого регіонального сервісного центру Liebherr або інших питань щодо сервісного обслуговування необхідно звернутися за телефоном гарячої лінії:

    0 800 404 888

    Дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України безкоштовні.

Не знайшли відповідь на своє питання?

Задайте його нам!
Поле не заповнено
Поле «Email» не заповнено
Введіть повідомлення